ALLA <3-NS DAG !

Dagen är kommen som vi alla avskyr!...eller?
NI som har en hjärtevän kan skatta er lyckliga, ta hand om varandra denna dag!

VI andra som är utan, kan skatta oss lyckliga för vi behöver inte oroa oss för att få en ful present, vi behöver inte vara oroliga att han ska släppa bombem om att han har varit otrogen, vi behöver aldrig höra "jag träffar mitt ex igen", vi behöver inte lägga ner massa pengar på en present som säkert inte är uppskattad ändå!!
YEYE, LISTAN ÄR LÅNG MINA VÄNNER!

Det jag ville få fram var, Ha en underbar dag oavsett om du är singel eller inte <3

Kommentarer
Postat av: mathilda

thank u :)

2009-02-16 @ 22:56:15
URL: http://luxueuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0